ח"כ שטרית תוקפת: "היועמ"שית חוששת מגילוי האמת"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שטרית תוקפת: "היועמ"שית חוששת מגילוי האמת"

ח"כ קטי שטרית מתייחסת לפרשת הרוגלות במהדורת הבוקר: "מיארה לא באה לייעץ. אנחנו רואים מקלות בגלגלים לכל דבר. התחושה בציבור היא קשה. אנשים שואלים אותי כל הזמן למה לא מפטרים את היועמ"שית"

פגסוס צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד, תוקפת בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה, בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני). לדבריה: "היועמ"שית חוששת מגילוי האמת". 

בפתח השיחה התייחסה שטרית לבחירות בעיר מגוריה: "חשוב לי שהעיר בית שמש תנוהל באופן כזה שזה נהנה וזה לא חסר ויגורו כאן מכל מגוון האוכלוסיות". על השאלה את מי היא מעדיפה בראש העיר, השיבה: "אני מעדיפה שהבן שלי יהיה ראש העיר". כאן המקום לציין כי משה שטרית, בנה של חברת הכנסת הוא ממלא מקום ראש העיר מטעם הליכוד.

בהתייחסה ליועמ"שית ולפרשת הרוגלות, אמרה שטרית: "יש פה כנראה פחד. ואני רק שואלת ממה יש לה לפחד? היא עצמה בניגוד עניינים זועק לשמים. מדובר כאן בהפרה בוטה של זכויות הפרט בניגוד לחוק. המפכ"ל רכש את הרוגלה ב-2015 ללא ידיעת השר. אנחנו יודעים על לפחות 1000 איש שחדרו לניידים שלהם. צריך לבדוק את זה ביסודיות".

עוד הוסיפה שטרית ותקפה: "מיארה לא באה לייעץ. אנחנו רואים מקלות בגלגלים לכל דבר. התחושה בציבור היא קשה. אנשים שואלים אותי כל הזמן למה לא מפטרים את היועמ"שית".



0 תגובות